ЩОДО СИСТЕМИ ПІДРЕСОРЮВАННЯ ДВОВІСНИХ БАЛАНСИРНИХ ЛІСОВОЗНИХ РОЗПУСКІВ
Анотація
Обґрунтовано доцільність встановлення ресор на двовісні лісовозні розпуски із жорсткою балансирною
підвіскою. Подано схеми еквівалентних динамічних моделей і рівняння вертикальних коливань цих розпусків
з урахуванням явища відривання коліс від поверхні дороги. Розглянуто результати імітаційного моделювання коливань і динамічних навантажень на дорожнє покриття розпуска без ресор і розпуска з балансирною
ресорною підвіскою. Встановлено вплив розмірів нерівностей та співвідношення шляхової і власної частот
коливань мас розпуска на зростання динамічних навантажень на дорогу під колесами як ненавантажених
розпусків, так і з пакетом стовбурів.
Посилання
2. Яценко Н.Н. Плавность хода грузовых автомобилей / Н.Н. Яценко, О.К. Прутчиков. – М.: Машиностроение, 1968. – 220 с.
3. Білик Б.В. Вплив поодиноких нерівностей
дороги на динамічні навантаження трансмісії лісовозного автомобіля / Б.В. Білик // Наукові праці Лісівничої акад. наук України : зб. наук. праць. – 2008. –
Вип. 6. – С. 159-161.
4. Шевченко Н.В. Обґрунтування головних параметрів лісовозних автопотягів за техніко-експлуатаційними критеріями: автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. техн. наук / Н.В. Шевченко. –
Львів, 2012. – 21 с.