ВПЛИВ ПООДИНОКИХ НЕРІВНОСТЕЙ ДОРОГИ НА ДИНАМІЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ ТРАНСМІСІЇ ЛІСОВОЗНОГО АВТОМОБІЛЯ

  • Bohdan Bilyk Національний лісотехнічний університет України
Ключові слова: Математична модель, вертикальні коливання, процес розгону автомобіля

Анотація

 

Подано математичну модель розрахунку поступального руху і крутильних коливань трансмісії тривісного лісовозного автомобіля підвищеної прохідності. Змодельовано вертикальні коливання та процес розгону автомобіля з урахуванням перемикання передач коробки. Розроблена комп'ютерна програма дає змогу кількісно оцінити вплив поодиноких нерівностей на інтенсивність коливань та динамічних навантажень трансмісії.

Посилання

1. Білик Б.В., Адамовський М.Г. Теорія самохідних лісових машин : навч. посібник. – Київ-Львів : Вид. дім. "Панорама", 1998. – 208 с.
2. Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля. – М. : Машиностроение, 1972. – 392 с.
3. Білик Б.В., Шевченко Н.В. Аналіз впливу передатних чисел трансмісії на процес розгону і паливну економічність тривісного автомобіля // Динаміка, надійність і довговічність механічних и біомеханічних систем та елементів їх конструкцій : матер. Міжнар. наук. конф., 2 5 вересня 2008 р. – Севастополь, 2008. – С. 117 122.
Опубліковано
2008-11-27